Belog Aku!
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" Only a girl with a big dreams "

tagboard

Jom borak kat sini! Tinggalkan jejak

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Problem
Friday 7 November 2014 • 04:02 • 0 comments



Hello there, muchachos! Aih berapa lama sia aku tak update apa'2 entry? Rasanya memang lama. Sebab takda idea apa nak post so sekarang aku ada sesuatu nak bagitahu.

first, it abt my pentaksiran tingkatan tiga.
Jumaat, 7 November. Aku pergi sekolah. Memang aku kena pergi. Wajib pergi. Parents pun pelik kenapa dengan tiba-tiba nya nak pergi sebab sekarang cuti SPM. Isnin haritu patutnya aku sekolah tapi hahaha tak pergi. Malas [insert idgaf emoji] Jumaat tu tetiba nak pergi sebab bukak fb--noti masuk cakap semua form3 kena pergi juga wajib sebab nak semak markah pentaksiran tingkatan tiga kitorang.

WHAT THE FUCK !
tak sedia wei nak tengok pesemua. ish memang dah siap'2 nak nangis. pergi sekolah dengan harapan taknak nangis and taknak keseorangan haha sebab dengan yakin nya aku pasti semua budak melayu kelas aku tak datang sebab apa taktahu. busy lattew.  yes aku betul dari awal period sampai rehat sampai makan aku sensorang. then dalam pukul 10 sengah centu ada satu budak ni dengan bangga nya masuk ke kelas. muka suci masuk kelas. tak bersalah muka. aku dengan gembiranya pergi berlari hendak memeluk beliau. HAHAHA syida datang dengan tiba-tiba nya. bersyukur wei. itupun ada berapa jam lagi nak balik. sumpah aku tak mengajor dia walaupun aku pernah datang pukul 9 pagi hari jumaat hahahaha maybe lah aku yang mengajar.
okay dah lari topik.
cerita balik pasal markah. 
okay memang disappointed gila gila result. 
haih haih haih dah lah takmo cakap. aku bukan boleh buat apa dah. senyap jelah.


second, semalam aku ada buka instagram (dont forget follow my insta; zfirvrmy)
entah kenapa petang'2 nak buka insta selalu buka pagi'2 je. scroll scroll scroll 
Aiman Afiff, upload gambar KLCC! Dia ada kat kl wei. A big chance to meet him. aku dm dia kat insta nak sangat sangat jumpa dia. Okay dia tak buka pun dm dia. Member aku, Eykin. Minat Aiman jugak. Dia suruh member aku sorang lagi, puteri dm insta aiman dengan harapan aiman balas ah nak sangat jumpa dia sebab maybe aiman akan balas dm dia sebab puteri tu cantik hahahaha make a sense doe! lelaki tak boleh tengok perempuan cantik sikit hm. okay tak tengok juga. senyap.
hari ni, jumaat. aku balik sekolah. on phone. ada notification dari insta .
"Aiman Afiff saw your photo"
Yatuhan hahahah happy! tapi dia just saw! okay saw je bukan like or comment. and then terus dapat wechat dari eykin. dia bagi gambar aiman afiff balas dm puteri. dafuq hahahahahah okay betul lah apa yang kitorang cakap. just balas dm perempuan canteq ahahaha u know apa dia kata ha taknak bagitahu tapi seriously menyakitkan hati. lagi satu perkara yang menyakitkan jadi kat aku hari ni. 
result aiman and apa lepas ni? hmm

gotta go bye 


0 Comments:

Post a Comment


|