Belog Aku!
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" Only a girl with a big dreams "

tagboard

Jom borak kat sini! Tinggalkan jejak

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

pentaksiran tingkatan tiga
Saturday 18 October 2014 • 03:13 • 0 comments



fuh fuh fuh
guess what?
ya betul lah tu. aku update post sebab internet laju.
tapi guess lagi, ha betul lah jugak tu.
PT3 IS FINALLY OVER bruh .
im so fucking happy. kami sekarang hampir bebas. hampir
('cause the fuck pbs never end)
aku nak pergi kemana sahaja aku nak pergi. i means sebelum pt3 keluar pergi beli topup pun gak bisa. sekarang nak pergi jamstrit pun buleh MWAHAHAHA em.
tapi ada juga yang dengki dak dak form 3 ni nak bahagia sikit.
ada jugak yang suruh belajar lagi. 
hakak,
habang,
salahkah kami merasa kebahagian sebenar?
K stop. 
taknak cakap semua tu sekarang.
yang aku nak cakap, aku happy tuje.
Deepavali holidays satu minggu bruh
yang pasti, most of my time i will spend with my bae 
no bukan. bukan member-member aku (but they still my bae)
guess who? 
yup. betul. betul lah tu.
BUKU FIXI (banyak balloons keluar)
aku pinjam gambar dari google.

dan aku akan spent time dengan perpustakaan negara dengan bae aku. (member aku)
ya biarlah aku nak panggil semua apa pun. bae ke poop ke whatever.

perpustakaan negara ada banyak gila buku fixi. buku puisi. kamus dewan
(untuk memudahkan aku buat puisi -- ceh)

dan (ada lagi) aku nak buangkan lagi masa aku 
nontonnya video video Pewdiepie yeay! brofist? brofist.

tapi satu je perkara yang spoilkan mood aku.
guess what? ha takpayalah lambat.

PENTAKSIRAN BERASAKAN SEKOLER (SAJE EJA CENTU)

"Lepas deepavali holidays, come back to school ha. i have pbs to do with you"
- Pn Hew ( English Teacher - 3 Dedikasi )

tapi taknak fikir sangat. serabut pale otak.
k ah post aku dah nampak macam orang tak matang pulak kan.
nanti kena bash kat sekoler ha lantak lah.


0 Comments:

Post a Comment


|