Belog Aku!
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" Only a girl with a big dreams "

tagboard

Jom borak kat sini! Tinggalkan jejak

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Busy
Thursday 25 September 2014 • 15:05 • 0 comments



first for all nak cakap em berapa abad tak updte blog seh? 
em lama ah jugak an? last updte 19 july . uish uish uish lama bonar tu mak.
busy kut sekarang (busy lah sangat tiap hari on twitter)
PT3 lagi 20 lebih hari . beb! less than a month . aku tak ready apa lagi lah!
Walaupun cuti ni pergi kelas tambahan tapi kenapa tak pandai-pandai? oya semua tahu nak pandai kena ada usaha. dan aku tahu kenapa aku tak pandai-pandai. mana taknya lepas kelas tambahan pergi perpustakaan (kononnya) tapi pergi menyelpie . mende duh? HAHAHA . Bawak laptop (perpustakaan tu pulak wifi free) online twitter dan seangkatan dengan ia nya. lols
trial haritu sumpah nak nangis bila buka kertas soalan. pernah lah nangis time buka paper science. 
mana tak nangis , 32 muka surat? gila ke? and result memang bnyak fail .
dapat result aku nangis teruk-teruk lah duh. serious gila gila aku TAKNAK result PT3 aku yang real real tu kopipes result trial pt3 em . tapi happy ah jugak sebab bm aku paling tinggi dalam kelas HAHA tupon B hadeh.

Actually an aku nak post mende ni tapi asyik draft draft draft so sekarang ada masa aku nak edit sikit hehe. tupon sekarang tengah demam. tak pergi sekolah, haih afza. nak exam pun boleh pulak demam. boleh pulak tak pergi sekolah. berat je kepala ni sampai tak larat nak angkat , menaep nipon baring haa teruk sangat ke ? Wkwkwk takpon rasanya lah. tapi kalau dah smpai tahap meracau time tidur. uish Tuhan je tahu babe.

Oh, ya lupa. Nak cerita. Baru berapa hari lepas aku buat peperiksaan em Psikometrik. Cikgu aku cakap untuk tentukan kita amik aliran apa masa form 4 nanti. Aku rasa aku dapat sastera. Rasa je lah. Sebab aku tak terer math. Dari darjah satu sampailah form 3 aku asyik dapat C,D,C,D kecuali time UPSR. Aku dapat B HOHOHOJJ (bukan typo). So takdenya lah aku dapat Akaun. Grafik? Uish aku lembap gila bab seni seni neh. Masa mula-mula masuk form 3 aku dah bayangkan yang aku nak amik Grafik Komputer. Tapi bila fikir balik , PBS Seni bulan bulan lepas pun aku tak lepas lepas buat so em reject ah taknak amik Grafik Komputer. Memandangkan aku suka bercakap,kira macam petah bercakap. Petah lah sangat. So aku rasa aku nak amik sastera. Kakak angkat aku (ceh) pun ckap aku sesuai amik sastera sebab entahlah. Aku pndai bercakap katanya. Rasanya sastera tkde lah susah mana kot. KOT beb kot. Uish haha panjangnya aku berleter. Haha biarlah nak. Aku suka.

And mungkin , MUNGKIN masa aku besar besar nanti (Insyallah kalau sempat) ,
aku nak buat buku puisi em ha puisi , macam Fynn Jamal. Suka betul aku tengok puisi dia. Makan dalam punya ayat woo. Aku pulak jenis yang suka baca puisi.(Tapi takde pun koleksi buku puisi dalam simpanan aku, haha just ada buku fixi je). Mak aku pun galakkan aku besar-besar nanti jadi lah macam Fynn Jamal. Boleh jadi kaya hahaha. Classmates aku yang rapat dengan aku semua nak amik Grafik, aku tak boleh halang diorang hahaha.Tu kehendak dan kemahuan yang dorang inginkan. Takkan aku nak halang sekeras-keras nya dak? 

Takpun kan, kalau aku tak dapat jadi macam Fynn Jamal, Aku nak jadi macam Hanis Zalikha, Blogger then jadi artis pop u lar hahahaha. Dapat berkawan dengan Hafeez Mikail HAHAHA berangan kerja kau Jah. Hanis Zalikha lawa sebab tu boleh jadi artis POPULAR. Aku ni apa ada? HAHA okey stop.  Yang penting, aku kena berusaha lagi kuat tuk mencapai cita-cita aku. 
Kena lah dapat keputusan cemerlang tuk PT3 dulu baru boleh cakap pasal masa depan. Lepas PT3 , SPM. Haa itu lagi penting.Aku harap sngat time batch aku amik SPM nanti KPM tak tukar SPM jadi benda alah bodoh macam PT3 neh. PBSPM ke PT5 ke HAHAHAHA taknak weh !
And aku harap sangat takde soalan PT3 yang bocor, sumpah aku TAKNAK repeat paper macam budak budak UPSR tahun ni. Kesian doh tengok dorang tak merdeka merdeka lagi HAHAHA dalam masa yang sama gembira; padan muka hahahahahaha kk.

Aku rasa takde dah benda aku nak berleter kat sini em. Aku dah luahkan semua nya. Takde apa dah. Otak pun kering. Dengan demam, selsema lagi. Em thanks sebab sudi baca. Post aku kali nih banyak merapu. Kalau ada terguris hati sesiapa ke aku minta maaf sangat. Kalau ada typo, korang buat buat tak nampak ajelah. Janji faham. Kalau mana-mana nak aku singgah blog dia. tinggalkan je jejak kat sebelah kiri korang tu. Haa tinggalkan je kat situ. Ada masa aku singgah. Aku tulis blog nipon suka-suka. Hehe kbye Assalamualaikum. Sayang korang. Sayang Hafeez Mikayel HAHA .


0 Comments:

Post a Comment


|