Belog Aku!
Home About Stuffs Twitter Follow Dash

owner


" Only a girl with a big dreams "

tagboard

Jom borak kat sini! Tinggalkan jejak

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

PT3 Geografi & Sejarah finally SIAP !
Saturday 19 July 2014 • 11:11 • 0 comments



Annaeseyo (?) hahahah acah acah nak cakap korea . tapi amende ah aku mepek .
Haa nak cakap ape ea tadi em em .

Oh! PT3 !

Nak tahu tak ? Aku dah siapppppp pt3 geo&sej ! Happy sia hahahaha mesti ah kena siap dah .
Sebab 18 Julai dah tamat tempoh (em ye er?) haha lantak ah .

Memang seronok dah siap semuanya dengan semprna . Harap sangat dapat A dedua tu .
Aminnnn !
Lepas ni pt3 - mendengar dan bertutur untuk bahasa melayu & bahasa inggeris .
dengar macam susah , dahlah hari tu aku berani berani ponteng teknik menjawab English --"
Aduh , cem bodoh je pangai . Ye ah , datang sekolah pon lewat !

Sekarang , aku taktahu macam mana ujian lisan english -,-' siots
takpe ah . cari je kat tenet . ade kot . kot lah ea , em em em . dengar macam susah lisan english
tapi entah lah . kite berserah je ah . nk buat macam mana an kalau susah pun ? (k mepek dah)

Oh btw , lawa tak blogskin baru aku ? hampir sejam lebih jugak ah nak buat semua ni . tapi semua rongak
Tutorial takde pe semuaa . ah! takyah semua tu . janji aku boleh tulis entri . em tengok ah kat 'ABOUT' @ Owner Bloggie . Gambar aku :3 Comel tak ? Agak-agak ada orang sangkut tak ?

HAHAHAHAHAHA !

Takdenyeee wehh ! Lawak ah kalau ada!

Lagipun aku ada crush , handsome comel . macam Aiman Afiff aum aum hahaha nanti ah aku cite .
Bila - bila kang aku cerita .  Skang nak cite apa?

Oh ! PT3 !

Sebab pt3 aku takdpat online whatsapp , wechat sangat .
Sangat ah , kadang-kadang je . Twitter aku online selalu . So , rerajin ah mention tautau!
Aku layan semua mention , janji tak mngarut sangat . Yang tetibe ber-sayang dengan aku tu , em em . gila
hahahahaha aku seorang yang agresif (tetibe)

Apa lagi nak shakap ? Takde ape ah kot . Haa! Lagi seminggu nak raya kan ?
Excited mak . Nak dengar takbir raya , bakar lemang dengan family . Pe lagi ea?
Baju raya korang warna apa? Aku warna gold :3 shantek angat . angat angat

Kang kang ah cite pasal raya hahaha takde mood lagi . Nak cerita sesuatu tadi tapi lupa
Okey ah , buang masa korang je an ? soryy soryy .

gtgtgtgtgtg em em haha . gdbyee . tq em sebab em sudi em baca em .
sayang em korang em muah em eh ! em cium em haram em . byee byee !


0 Comments:

Post a Comment


|